2010. december 27., hétfő

Energiamezők (64)

- Amikor felmérem valakinek az energiaszintjét, legelőször a testtartását figyelem - közölte tárgyszerűen. - A magáé ez idő szerint nem rossz, de ugye dolgoznia kellett rajta?
Kérdése jó megfigyelőképességről árulkodott. Gyerekkoromban egyetlen év alatt nagyon sokat nőttem és ennek az lett az eredménye, hogy görbén tartottam magam. A hátam mindig fáradt volt és fájt, csak akkor kezdett javulni, amikor rászoktam, hogy reggelente néhány alapszintű jógagyakorlatot végezzek.
- Az energia még mindig nem áramlik elég szabadon a testében - tette hozzá Hanh.
- Ezt szabad szemmel meg tudja állapítani? - álmélkodtam.
- Nemcsak látom, érzem is. Energiájának mennyisége és ereje határozza meg jelenlétének erejét a szobában. Bizonyára ismeri, milyen az, ha olyan ember lép be a szobába, akinek erős a karizmája.

Agyő, Világ! (200)